مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-17سياسي

یادداشت| آقای «امجد» آن آدم سابق نیست


آیت الله ممدوحی بعد از فتنه 88 دیگر هیچگاه آقای امجد را نپذیرفتند، فقط یکبار ایشان سر زده برای عیادت رفته بودند منزل آقای ممدوحی، من که درباره آن ملاقات پرسیدم، - خبرگزاری فارس-کرمانشاه-مهدی معنوی: آقای امجد را بیشتر از همه، کرمانشاهیان میشناسند، چون ایشان اصالتا ریشه در این خطه دارند و سالهایی را که در میان این مردم بودند همراه خاطرات خوبی است.

زمانی را که نماینده ولی فقیه در سپاه کرمانشاه بودند یا زمانی که کاندیدای مجلس شدند و یا بعدا کاندیداتوری محمد پسر پر حاشیه اش را تقریبا همه به یاد دارند.

همین اینها باعث شده که نشود به راحتی درباره شخصیت آقای امجد اظهار نظر کرد؛ بله او از آن آدم بزرگ های است که آدم بزرگ می کنندمریدان و شاگردانی دارند و عده ای دین خود را از او گرفته اند.

بله آقای امجد آدم بزرگی بودند، نمی شود سال ها تلمذ او را در محضر علامه نادیده گرفت یا ارتباطش را با بهجت العارفین و آقای بهاء الدینی تکذیب کرد برای همین هم برای انتقاد بر عملکردش هرگز نمی شود زبان به دشنام باز کرد و از دایره ادب خارج شد.

اما چرایی مسایٔلی را که او به آن مبتلا شد و به روزی افتاد که اکنون می بینید که در زیر پرچم کشوری نامسلمان رهبر مسلمانان جهان را مورد اتهام قرار میدهد و تخریب می کند یا از یک جاسوسی حمایت می کند  که بواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| آقای «امجد» آن آدم سابق نیست

یادداشت| آقای «امجد» آن آدم سابق نیست